A vállalat mindkét telephelyén lévő informatikai és telekommunikációs rendszer kiépítése (a vállalat magyarországi indulásakor) felügyelete, karbantartása.
Hozzáférések, jogosultságok kezelése.
A rendszer vírusvédelme illetve biztonsági védelmének biztosítása.
Informatikai szabályozási rendszer kialakítása, szabályzatok elkészítése.
IT rendszerauditok követelményeinek biztosítása, aktív részvétel az auditokban.
Informatikai katasztrófa-elhárítási terv elkészítése, tesztelése, oktatása és karbantartása.
Informatikai Help Desk szolgáltatás nyújtása a felhasználók (130 fő) mindennapi munkájában felmerülő hardver és szoftver problémákra.
Aktív részvétel a vállalatirányítási rendszer (BPCS) bevezetésében, üzemeltetésében.
Aktív kapcsolattartás az európai és amerikai IT központtal (angol nyelven).
Kapcsolattartás az informatikai beszállító cégekkel, ajánlatkérés, pályáztatás.
A vállalat informatikai projectjeinek megtervezése, projektek irányítása, felügyelete.
Szoftverfejlesztési projektek szakmai irányítása, minőségbiztosítás a fejlesztések minden életciklusában.
Informatikai költségvetés készítés, beszerzések tervezése, ütemezése és végrehajtása.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
Távmunka
10
Megkeresés után kb. 1 nappal
kapcs.felvétel után
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
[nincs megadva kompetencia]
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: