Eötvös József Főiskola _ Andragógia Szegedi Tudományegyetem_Andragógia
Célkitűzések
Célom egy olyan állás, ahol közvetlen a szoftver készítőjénél dolgozhatok, SQL és technikai tudásomat fejlesztve a mélyben rejtőző problémákat kutathatom, illetve kész rendszerekről készíthetek dokumentációt vagy tréning anyagot akár belső használatra, akár a végfelhasználók felé. Szívesen tanítanám az új felhasználókat is a szoftvereink használatára.
Hobbi, szabadidős tevékenységek
A szabadidőmet nagyrészt sportolással töltöm (kerékpártúra, kajak, úszás, futás). Maradék időmben pszichológiai ismereteim bővítésével foglalkozom, illetve Ian Sommerville Szoftverrendszerek fejlesztése című könyvét próbálom megemészteni.
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)?
Jelenleg olvasom: Ian Sommerville Szoftverrendszerek fejlesztése
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2010- (13 hó)
kapcs.felvétel után
Customer Care Operator, Back Office Sales Representative
Hívásvétel; Rendszerhasználat; Ügyfélkezelés; Panaszkezelés; Keresztértékesítés, Társosztályok közötti kapcsolattartás; Adminisztráció; Technikai segítségnyújtás.
Online Shop: Hitelképességi vizsgálatok; Online beérkező rendelések feldolgozása; Szerződések elkészítése; Számlázás; Posta kezelése.
CRM (Siebel), Customer Management (Amdocs), EPS billing system
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
Ágazati ismeretek - Telekom
Alapfogalmak
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Írásbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Szóbeli
Profi
nincs megadva
Nyelvtudás - Angol
Tárgyalási
nincs megadva
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: