SEO (kereső optimalizálás), online marketing, keresőmarketing, közösségi marketing kampányok bonyolítása megbízás útján, KKV-k számára Szabolcs-Szatmár Megyében.
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
Egresi Attila
Régió
Nyíregyháza
Preferált hely
Szabolcs-Szatmár Bereg Megye, Nyíregyháza
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1987
Legmagasabb végz.
Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szak
kapcs.felvétel után
Általános információk
Célkitűzések
Kis és középvállalkozások fejlesztése az online marketing, és az internetes kereskedelem felé.
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt?
UPC CRM tanfolyam Magyar Telekom Sales tanfolyam Magyar Telekom Ügyfélszolgálat TeleQuest Call Center Voxco rendszerismeret Marketing, PR, Brand, személyes Brand építés Retorika tréning Online marketing tanfolyam Közösségi média tanfolyamok
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el)
TQ CC - Technikai ügyfélszolgálat vezető Global Marketing Solution - Kereskedelmi képviselő, Online marketing manager Magyar Telekom - Minőségbiztosítási vezető
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy?
Határozott, céltudatos
Mi az, ami motivál?
Szakmai siker és az elismerés. Munkám által elért sikerek kamatoztatása más vállalkozások, megbízók számára, úgy, hogy megbízható, azonnali segítséget nyújtok. Ezáltal részese lehetek az Ő sikerének is. Ettől nagyobb motiváció nincs számomra.
Milyen szakirodalmat olvasol (írsz)?
BeSocial
MarketingCommando
RGStúdió
Social Times
Mitől működik a csapatmunka szerinted, mondj életből vett példát.
Csapatmunka alappilére a napi meeting, teendők megbeszélése, leírása, munkafolyamatok megosztása, majd felmerülő problémák közös kezelése, később a konklúzió levonása.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat?
Ügyfél felé jól kommunikáló, tapasztalt, felkészült ügyfélkapcsolatos, aki nem hozható kellemetlen helyzetbe. Instant megoldást talál a felmerülő problémákra. Határidők, visszahívások, sales megkeresések pontos betartása. Figyelmes, elegendő időt ad az ügyfélnek a problémáinak kifejtésére.
Folyamatosan, meghatározott időben ápolja az ügyfeleket.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos?
Kicsit kételkedem, majd mérlegelek, óvatosabb, odafigyeltebb vagyok. Egyáltalán nem biztos, hogy a megérzések beigazolódnak, és negatív kimenetelű lesz a döntésem. Ezért is hagyok időt, elsősorban saját magamnak.
Hogyan tervezel szakmai feladatokat a projektek során?
Projekt során kiragadom a fontosabb lépéseket kezdésnek, majd ezeket prioritásba állítom, ezekkel kezdem első körben a megvalósítást.
Miként kezeled a határidők átlépését?
Nem lépem át a megszabott határidőt.
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat?
Mennyi kontrollt teszek az adott feladatban, milyen minőségben, és mikorra lesz kész az adott megbízás.
Mesélj el egy tárgyalási, meggyőzési esetet, amelyben sikeres voltál.
Komplett vállalkozás fejlesztő és üzleti partner közvetítő rendszert adtam el egy olyan új ügyfélnek, akinek még email címe sem volt, és 20 éve burokba élt a saját vállalkozásában.
Azóta már az interneten is jelen van, és a bevételének a 20%-a kizárólag online eladásokból áll.
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd?
Magyar Telekom Oktatási anyag - (CRM, ICDB rendszerek) Multi Master Call Center - Sales tréning UPC Ügyfélszolgálati ismeretek a Flyer rendszeren keresztül Vállalkozás fejleszőt és üzleti partnerközvetítő rendszer prezentációja
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba?
Határozott, pontos és megbízható munkaerő, a nap 24 órájában. Szakmai tapasztalatom által megoldást tudnék nyújtani kezdő, vagy éppen az online területen már haladó vállalkozások számára.
Az Ön sikere, az enyém is, hiszen ettől nagyobb motiváció számomra nincs.
Melyek azok a területek, amelyekben leginkább lenne még fejlődésre szükséged?
Rengeteg terület van, ezért is folyamatosan fejlesztem magam. Csak ha egyet kiemelnék: grafika, kiadványszerkesztés
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2008-
kapcs.felvétel után
Kereskedelmi képviselő, SEO manager, Kereskedelmi igazgató