Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
HelpDesk
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévKozma Péter
RégióBudapest/Pest Megye
Preferált helyBudapest
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1992
Legmagasabb végz.Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szakNeumann János Egyetem GAMF Műszaki és Informatikai Kar - MÉRNÖKINFORMATIKUS [RENDSZERGAZDA] (FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉS)
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2019- (2020 hó) kapcs.felvétel után HelpDesk kezelő Beérkező hibajegyek, hívások kezelése
 Az incidensek, hívások rögzítése,megoldása vagy megoldás hiányában továbbítása a területileg illetékes szervezeti egységek, szakértők felé
 Informatikai és posta technológiai jellegű hibajelentések esetén mélyebb szintű segítségnyújtás
 Az incidensek kezelése során felelős egyeztetés a postai belső szervezetekkel és a külső szolgáltatókkal, egyéb HelpDesk szolgáltatókkal
 POS tranzakciók esetében hitellintézetekkel történt egyeztetést követően pénzügyi tranzakciók ellenőrzése.
 2014- (2019 hó) kapcs.felvétel után Kezelő A társaság üzemeltetésében lévő létesítmények felügyelete
 Technikai rendszerek üzemeltetése, felmerülő hibák elhárítása, karbantartások koordinálása
 Az üzemeltetés szabályainak betartása, ellenőrzése
 Üzemeltetéshez szükséges eszközigények felmérése, összegzése
 Pénzügyi munkafolyamatokhoz tartozó riportok, jelentések készítése
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Pályázott szerepkör - Support-osMegfelelő tudásszint nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: