Cégprofil  katt ide az it2it.hu főoldalához
Info-Frame Solutions Kft.
Az Info-Frame Kft. 2005-ben történt megalakulása óta több hazai pénzintézetben vett részt sikeres projektekben. Az itt szerzett tapasztalatok, valamint munkatársaink folyamatos képzéssel támogatott szakértelme eredményeképpen cégünk mára a pénzintézeti sz
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
NévInfo-Frame Solutions Kft.
RégióBudapest/Pest Megye
SzékhelyBudapest
Kontakt kapcs.felvétel után 
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Fax kapcs.felvétel után 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címehttp://www.infoframe.hu
Szakmai munkatársak kapcs.felvétel után 

Egyéb céges információk
Aktuális állás és munkahirdetések:
.NET fejlesztői állás azonnali kezdéssel
Általános információk
Foglald össze céged szolgáltatásait címszavakban 
Az Info-Frame küldetése, hogy pénzintézeti ügyfelei számára szállítson olyan megoldásokat, amelyek:
- elősegítik az üzleti folyamatok hatékonyságát;
- javítják a szervezeten belüli együttműködést és kommunikációt;
- hatékony támogatást nyújtanak a vezetők részére megalapozott döntéseik meghozatalához;
- egyszerűsítik és felgyorsítják a változások menedzselését;
- egységesítik és centralizálják, ezáltal egyszerűbbé és felügyelhetőbbé teszik az IT rendszerek üzemeltetését.

E célok megvalósítását egyrészt a Microsoft SharePoint termékcsalád bevezetésével és testre szabásával, másrészt egyedi alkalmazások fejlesztésével érjük el. A Microsoft Magyarország partnereként és támogatásával biztosítjuk, hogy ügyfeleink igényeit mindig a legkorszerűbb technológiákkal és magas szintű szakértelemmel elégítjük ki.
Mire vagytok a legbüszkébbek? 
Tanácsadás
Konzulenseink többéves bankszakmai és projektvezetési, valamint szervezői gyakorlattal rendelkeznek. Többször bizonyították, hogy képesek hidat képezni az üzleti igényeket megfogalmazó területek és a fejlesztők között. Szakértelmük és tapasztalatuk a garancia arra, hogy az üzleti problémákra valóban releváns megoldások szülessenek.

Fejlesztés
Szoftverfejlesztő munkatársaink széles körű tapasztalatokat szereztek különböző banki rendszerek fejlesztésében és implementálásában, e mellett rendelkeznek az általunk alkalmazott fejlesztési platform és infrastruktúra professzionális használatához szükséges nemzetközi minősítésekkel. Eddigi fejlesztéseink során teljes körűen .NET technológiákat alkalmaztunk, adatbázis fejlesztéseink során MS SQL 2005 szerver szolgált platformként.

Cégünk kiemelt figyelmet fordít munkatársainak folyamatos képzésére, így biztosított, hogy az általunk szállított megoldások megfeleljenek a legszigorúbb szakmai feltételeknek.
Kiegészítő információk 
Az elmúlt években több mint 40 sikeres projektben vettünk részt. Az alábbiakban ezek közül sorolunk fel néhányat.
Intranet bevezetés SharePoint alapokon, üzleti portálok létrehozása
Teljes körű Sharepoint bevezetés, a felhasználó üzleti területek igényei alapján testreszabott, egyedi fejlesztésekkel kiegészített gazdag funkcionalitású portál oldalak kialakítása.

Termék információs alkalmazás fejlesztése
Rugalmas termék definíciós felület a termék leírások elkészítéséhez, amely egyrészt lehetőséget kínál a létező termékek komponenseinek újrahasznosítására, másrészt szabadon létrehozhatók újabb komponensek (pl. kondíció típusok, szerződéskötési, folyósítási feltételek, termékjellemzők, stb.).

Központi kondíció nyilvántartás.

Termékleírások, hirdetmények és kondíciós listák automatikus generálása (megszemélyesítés termék adatokkal).

Dokumentumtár és termékkatalógus.

Szerződések és kapcsolódó dokumentumok automatikus generálása (megszemélyesítés ügyfél és ügylet adatokkal).

Operatív CRM alkalmazás
Egyedi fejlesztésű CRM alkalmazásunk, amely kifejezetten a hazai pénzintézetek igényei alapján készült, moduláris felépítése és fokozatos bevezethetősége révén a dobozos rendszerek versenyképes alternatívája. A klasszikus CRM képességeken (kontaktuskezelés, kampánymenedzsment) túl a következő funkciókkal rendelkezik:

- Igényfelmérő: lakossági és vállalati ügyfelek kérdés/válasz alapú termék szegmentálása.
- Akvizíciós lista: az akvizíció nyomon követése, visszamérése.
- Ösztönzési rendszer: pontozásos rendszer, amely az ügyintézők értékesítési teljesítményén alapul.
- Tárgyalásjelentés: formalizált, részletes jelentések nyilvántartása, kiegészítve egy döntési workflow-val.
- Ügyfélkapcsolat tervezés: hosszú távú kapcsolatfelvételi tervek készítése, figyelembe véve az ügyfél igényeit és a jövőbeli kampányokat. - Többcsatornás értékesítés támogatás: kampány és egyedi kontaktus alapú, fióki időpont foglalással kiegészített teljes értékesítési folyamat.
Hitel Front-End alkalmazás
Integrált alkalmazás faktoring termékek értékesítés támogatására az igény befogadástól a szerződés kötésig.
A cég kompetencia fókuszai
KompetenciaRészletek
[nincs megadva kompetencia]

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: