Client and network support over Central-Europe Telepresence maintenance, audits EMEA region, Central-EU, Egypt, Turkey, Bulgaria, Romania, Ukraina Site Audits (security, cooling, infrastructure) Resolve network Infrastructure issues Provide technical support over the phone and via e-mail for Cisco users over Central-Europe, Turkey, Egypt: - Responding to incoming calls from our employees - Resolving IT related problems and redirecting calls internally as appropriate - Assist with installations & troubleshooting of Business Applications - Assist local & remote users with support & PCs upgrades - Assist with installations & troubleshooting of Business Applications - Investigating, fixing and closing user reported PC problems and application issues Working in Remedy ticketing system, with SLA follow.
2008-
kapcs.felvétel után
Rendszergazda
- user support - felhasználók jogosultságainak kezelése - szoftvertelepítés, hibaelhárítás - napi és heti mentések végzése, felügyelete - hardverkarbantartás - kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel - telefon-alközpont felügyelete, üzemeltetése, programozása - hardver/szoftverbeszerzés, üzemeltetés - saját ötletek, fejlesztések