Cégprofil  katt ide az it2it.hu főoldalához
Citibank
A Citi globális pénzügyi szolgáltatóként 200 év tapasztalattal mintegy 200 millió lakossági, vállalati, állami és intézményi ügyfelet szolgál ki világszerte több mint 160 országban és közigazgatási területen.
Privát kapcsolatfelvétel  
Cégadatok
NévCitibank
RégióBudapest vagy környéke
SzékhelyBudapest
KontaktBarna Melinda
Telefonszám nincs megadva 
Fax nincs megadva 
Mobilszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Honlap címe nincs megadva 
Szakmai munkatársak nincs megadva 

Egyéb céges információk
Aktuális állás és munkahirdetések:
GIDA Database Subject Matter Expert
GIDA Database Subject Matter Expert -Spanish is an advantage
Általános információk
Kiegészítő információk 
Citibank Magyarország
A Citi 1985 óta van jelen Magyarországon, a Citibank Magyarország volt a Citi elsõ leányvállalata a Közép-Kelet-Európa régióban. 1995-ben indítottuk el a lakossági üzletágat, elsõ fiókunk a budapesti Vörösmarty téren nyílt. A bank innovatív hagyományaira építve Magyarországon elsõként vezettünk be 24 órás telefonos ügyfélszolgálatot 1995-ben, kínáltunk kezes és fedezet nélkül személyi kölcsönt 1996-ban, bocsátottunk ki valódi hitelkártyát 1998-ban. Egyedi volt a piacon a Citibank Platinum Hitelkártya 2006-ban, valamint a Nullaforintos Bankszámlacsomagok 2008-ban.
200 éves tapasztalattal arra törekszünk, hogy ügyfeleink számára a lehetõ legjobb eredményeket biztosítsuk egyszerû, kreatív és felelõs pénzügyi megoldásokkal egy olyan intézményként, amely több mint ezer várost, 160 országot és emberek millióit köti össze.
A Citinél nem csak lehetõségünk van rá, hanem kötelességünk is, hogy pozitív változást idézzünk elõ a helyi közösségek életében. Elkötelezettek vagyunk aziránt, hogy üzleti tevékenységünket a társadalmi és környezeti hasznosságot szem elõtt tartva folytassuk.
A Citi Service Center (CSC) 2005 októberében alakult meg a Citibank lakossági és vállalati bankja mellett külön jogi személyiségként. A szolgáltató központ célja, hogy a bank saját belsõ, globális üzleti tevékenységét támogassa; IT, pénzügyi és belsõ adatfeldolgozó funkciók is kerültek a Centerbe.
Minden munkatársunk számára a külsõ és belsõ továbbképzési lehetõségek széles skáláját kínáljuk. A Citi méreténél fogva kiváló nemzetközi karrierlehetõséget is nyújt, amire jó példa, hogy sok kollégánk dolgozik külföldön. Emellett a CSC intenzív növekedése miatt mindenki számára egyedülálló karrierlehetõséget kínálunk egy nemzetközi, multikulturális csapatban. A Citi Szolgáltató Központ 2008-ban elnyerte a „Legjobb nõi munkahely" díjat. Különös gondot fordítunk a diverzitás biztosítására: dolgozóink 22 különbözõ országból érkeztek budapesti központunkba.
A felmerülõ új álláslehetõségekrõl elõször a meglévõ munkatársainkat értesítjük, így mindenki számára nyitva áll a belsõ mozgás lehetõsége, ha már két évet eltöltött a jelenlegi pozíciójában.
Ebben a színes, soknyelvû környezetben megbecsüljük egymást – keressük és kihasználjuk az emberek és a nézõpontok sokszínûségét. Kölcsönösen gyümölcsözõ kapcsolatok és partneri viszonyok kialakítására törekszünk. Hiszünk abban, hogy a legértékesebb eszközünk az itt dolgozó emberek közössége és az ebbe történõ befektetés kölcsönösen gyümölcsözõ úgy a bank, mint munkatársaink számára.
Citibank a Weben: www.citibank.hu / www.careers.citigroup.com; Twitter @Citi; Youtube; www.youtube.com/citi; Blog http://new.citi.com; Facebook ; www.facebook.com/CitibankMagyarorszag; Linkedin www.linkedin.com/company/citi
A cég kompetencia fókuszai
KompetenciaRészletek
[nincs megadva kompetencia]

Hozzászólások -  hozzászólok PUBLIKUSAN 
[nincs még hozzászólás]


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: