Effective in team as well as individual work, I consider myself responsible, reliable and confident. I believe I have very good communication and problem handling skills. I always endeavour to work consistently, innovatively, and with purpose.
Australian Institute of Commerce and Language Sydney, Ausztrália Pénzügy szak2004.Nov. 2005.Jún. Certificate III. in Business Pénzügyi és Számviteli Főiskola Budapest, Magyarország Adó, vám, illeték szakirány1999.Sze. 2003 Feb. Okleveles Közgazdász Széchenyi István Közgazdasági Szakközépiskola Nyíregyháza, Magyarország Pénzügyi ügyintéző és képesített könyvelő szakirány1995.-től 1999.-ig Érettségi
Célkitűzések
ERP tanácsadói csoport vezetése, projektvezetés, IT vezetés, Informatikai döntéshozás.
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel?
ITIL V3 Foundation Microsoft Business Solutions Navision 4.0. Pénzügy (NAV 40-225) Certificate III. in Business (Sydney)2005. Május Okleveles Közgazdász (Budapest)2003. Február Pénzügyi ügyintéző (Nyíregyháza)1999. Június Képesített könyvelő (Nyíregyháza)1999. Június
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt?
ITIL V3 Foundation
Hobbi, szabadidős tevékenységek
Internet, sport
A 3 legfontosabb szakmai sikered (kikkel, milyen szerepkörben, mit értél el)
1. A legnagyobb sikerem, hogy több, mint 50 ERP rendszert telepítettem a 6 éves tapasztalatom alatt.
2. Szakmai tapasztalataim alapján blog írásra kértek fel 2007-ben - http://erpblog.hu - társszerzőként. Sajnos az oldal azóta megszűnt, de én tovább folytatom a publikálást a saját oldalamon - http://erp-blog.blog.hu.
3. Többször volt alkalmam nagy hallgatóság előtt prezentációkat tartani, amelyek mindig sikeresek voltak.
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy?
Mások ilyennek látnak: pontos, kiegyensúlyozott, lehet rám számítani.
Magamat ilyennek látom: néha kötözködő, gyorsan reagáló, a feladataimat lehetőség szerint pontosan végző, könnyen beilleszkedő.
Mi az, ami motivál?
Az, hogy biztosíthatom családom számára a boldogságot.
Ahol kölcsönösen tudunk egymásra számítani, ahol nem nyomják el egymást a szemben álló érvek. A szolgáltató és az ügyfél valamiben sohasem ért egyet mégpedig abban, hogy mennyit ér a munkánk. Erről írtam is egy cikket a http://erp-blog.blog.hu/2009/08/27/mennyit_er_a_munkank. A jó ügyfélkapcsolat alapja, hogy az ügyfél megkapja azt a szolgáltatást amiért fizet, mindig olyan minőségben, ahogy azt elvárja, a szolgáltató pedig mindig megkapja a szolgáltatásért az ellenértéket. Ha csak ennyi lenne, akkor robotok is csinálhatnák, ezért a jó ügyfélkapcsolathoz nagyon fontos a kompromisszum, bizonyos esetekben a nagyvonalúság, a kicsinyesség pedig nagyon gátolhatja a jó ügyfélkapcsolat kialakítását. A tanácsadó személyisége további adalék lehet egy jó ügyfélkapcsolat kialakításához.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos?
Bizonyos esetekben kockáztatni kell, de nem hazárdírozni. A kockázatnak különböző mértékei vannak. Bizonyos szintig nem hogy szabad, de szinte kötelező kockáztatni.
Hogyan tervezel szakmai feladatokat a projektek során?
A tervezést általában sohasem egyedül csinálom. A csapat és a feletteseim is hozzák a jó ötleteiket és egy "brainstorming"-ot tartunk :) ahol összeáll egy koncepció. A koncepció után összeszedjük a feladatokat, a feladatokat kiosztjuk, és a projektvezetőre már csak a feladatok koordinálása jut.
Miként kezeled a határidők átlépését?
Nálam ez elég ritka, mivel nagyon pontos vagyok, és éppen ezért nehezen viselem el a határidők átlépését, mivel azok mindig az ügyfélen csattannak, ami aztán visszacsattan a tanácsadóra :), így lehetőség szerint a határidőket próbáljuk pontosan megadni, amennyiben nem készül el valami határidőre, már jóval előtte felkészítjük erre az ügyfelet.
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy?
A jó vezetőt könnyű követni, így ha jó vezetőm van, akkor nagyon jó követő vagyok, de úgy érzem én is jó vezető vagyok.
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat?
Kollégáim sikerén. Ha ők jól teljesítenek, az azt jelenti, hogy jól tudom őket motiválni, mindenkinek a megfelelő - testreszabott feladatot tudom kiosztani, így ők is én én is sikeres leszek.
Projektek során általában hány menedzsment szinttel tartasz rendszeres kapcsolatot és milyen formában?
Általában csak a cég tulajdonosaival, akik jelenleg a cég ügyvezetői is.
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd?
Rendszeresen tartok prezentációkat. 50 főnél nagyobb hallgatóság előtt még nem tartottam, de az 50 fő az rendszeres. Ezek gyakran 4-5 órás prezentációt, 15-20 perc szünettel megszakítva. Többször előfordult, hogy tartottam egy ilyet délelőtt, aztán délután is, aztán 2 napon belül megismételtem.
Miért lenne jó egy cégnek az, ha éppen Veled lépnének kapcsolatba?
Lelkiismeretes vagyok, mindig a maximálisat nyújtom, lojális vagyok a céghez, könnyen be tudok illeszkedni. Munkámmal a cég jó hírnevét és profitját is képes vagyok gyarapítani.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2008- (24 hó)
kapcs.felvétel után
Üzletágvezető
ERP tanácsadói csoport (3 fő) vezetése. Szakmai munkájuk segítése, coaching.
Helpdesk munka szervezése, felügyelet, irányítása.
A vállalat új termékeinek piacra vitele. Az új szoftverek értékesítése kapcsán több, mint 100 milliós árbevételt biztosítottam a cégnek egy éven belül.
Az új szoftverek tervezésében való aktív részvétel. Teszteléssel és bevezetéssel kapcsolatos feladatok. Több, mint 50 új ERP rendszer bevezetésében vettem részt.
Innováció és proaktivitás előmozdítása, részvétel a menedzsmenti döntésekben.
Riportozás a vállalat ügyvezetői felé, kapcsolattartás a vállalat többi részlegvezetőjével.
Részvétel nemzetközi projektekben, kapcsolattartás a kulcsfelhasználókkal.
Workshopok, tréningek, oktatások szervezése, vezetése, mint előadó (5-50 fő előtt).
IT problémák kezése, elsősorban kliens oldalon, technikai segítségnyújtás.
Ügyfélelégedettség növelés.
2006- (15 hó)
kapcs.felvétel után
Dynamics NAV tanácsadó
Navision tanácsadás. NAV szakvizsga megléte
2003- (36 hó)
kapcs.felvétel után
ERP tanácsadó
ERP tanácsadás, bevezetés, incidens kezelés, call center. Pénzügyi ismeretek.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
Főállás
40
Megkeresés után kb. 30 nappal
kapcs.felvétel után
Távmunka
40
Megkeresés után kb. 30 nappal
kapcs.felvétel után
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
Ágazati ismeretek - Pénzügy
Átfogó ismeretek
ERP rendszerek pénzügyi moduljainak voltam elsősorban konzulense és Pénzügyi és Számviteli Főiskolai diplomával is rendelkezem.
Ágazati ismeretek - Kereskedelem
Átfogó ismeretek
Az utóbbi 6 évben a legtöbbet az autóiparban tevékenykedtem, ezért átfogó ismereteim vannak a témában.
Tapasztalat - Support-os
Profi
Az utóbbi 6 évben feladatom volt az ügyfelekkel való kapcsolattartás, incidens kezelés, később a tanácsadói csoport vezetése.
Tapasztalat - Tesztelő
Profi
Rengeteg új fejlesztést volt alkalmam kitalálni és tesztelni is egyben.
Tapasztalat - IT vezető
Tapasztalt
Tanácsadói csapat vezetése ERP bevezetések kapcsán. Később üzletágvezető.
Kommunikációs képességek - Írásbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Szóbeli
Profi
nincs megadva
Kommunikációs képességek - Prezentáció
Profi
Az utóbbi 6 évben rengeteg kis és nagyobb prezentációt tartottam közepes hallgatóság előtt ezek maximum 50 fő előtt zajlottak, elsősorban rendszerbemutatók, értékesítési bemutatók, oktatások.
Nyelvtudás - Angol
Tárgyalási
Az angol nyelvet iskolában is tanultam, illetve külföldön (Ausztrália - Sydney) is használtam. Mostanában kevés alkalmam van élesben használni, ha kell, akkor is legtöbbször írásban.
Mobilitás - Jogosítvány
Van
nincs megadva
Mobilitás - Saját gépjármű
Van
nincs megadva
CRM - Microsoft CRM
Tapasztalt
1 évig voltam a Karádi Rendszerház Kft. munkatársa, ezalatt az idő alatt én vezettem be a cégen belül a CRM rendszert.
CRM - Egyéb CRM
Profi
Saját fejlesztésű CRM
ERP - Microsoft ERP
Tapasztalt
Dynamics NAV pénzügyi szakvizsgám van. 1 évig voltam NAV tanácsadó.
ERP - Egyéb ERP
Profi
Az utóbbi 6 évben saját fejlesztésű rendszerrel foglalkoztam elsősorban így ebben nagy tapasztalatom van.
Knowledge Management - Microsoft Exchange, Outlook
Profi
Napi szinten használom a Microsoft Office termékeit
Knowledge Management - e-Learning megoldások
Tapasztalt
Készítettem is már e-learninget, és többen is volt alkalmam részt venni.
Tesztelés - Módszertani ismeretek
Tapasztalt
Cégen belül én készítettem el a rendszerek bevezetésére vonatkozó módszertant.
Területek - ERP
Profi
ERP tanácsadói csoport vezetője vagyok.
Operatív ismeretek - Folyamatszervezés
Profi
Cégen belül több módszertant kidolgoztam.
Operatív ismeretek - Ajánlat és tenderkészítés
Profi
Több ajánlatot készítettem az évek során.
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: