Magas szintű technikai csapat irányítása, ahol hasznosíthatom a meglévő technikai tapasztalatomat. Kifejezetem szeretem a mozgalmas munkahelyeket, ahol a külső ügyfelekkel is kommunkálni kell, ahol a napi gyakorlat része a döntések hozatala.
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
kapcs.felvétel után
Régió
Budapest/Pest Megye
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1970
Legmagasabb végz.
Egyetem (szakirányú)
Intézmény, szak
Budapesti Műszaki Egyetem
Általános információk
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel?
ITIL V3 Service Operation
Miként kezeled a határidők átlépését?
AZ általam elvállalt határidőket nem szoktam túllépni!
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy?
Inkább vezető tipus vagyok. Szeretem ha a dolgok irányítása az én ekezemben van. Szívesen meghozom és felvállalom a döbtéseket.
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat?
Az elért eredményekbőls és a beosztottakkal/felettesel folytatott 360 fokos értékelés.
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2013- (13 hó)
kapcs.felvétel után
IT Üzemeltetési vezető
a cég nagyvállalati IT infrastruktúráját üzemeltető csapat irányítása: (virtuális: ~500 Windows, 35 fizikai szerver, 3 Hyper-V cluster, 3 telephelyen)
konzulensek támogatása nemzetközi szinten: USA, Kanada, Ausztrália
ERP termékek üzemeltetése, támogatása: Dynamics AX, Navision, CRM
külső ügyféltelepítések, támogatások
beszerzések irányítása Eredmények:
szerverterem költözés, mentési stratégia átalakítása
privát felhő kialakítása (~ 300 db. fejlesztői környezet EMC, IBM Flex, System Center 2012 környezet)
CISCO alapú WIFI hálózat kiépítése
Windows 2008 -> Windows 2012 R2 Hyper-V fürt migrálás
Standard konzulens, fejlesztői desktop környezet kialakítása (Win7, Win8, 8.1)
LAN bővítések irányítása
script alapú telepítések kidolgozása
2010- (32 hó)
kapcs.felvétel után
IT Vezető és Információ biztonsági vezető
A cég komplex (virtuális:~80 Windows, 10 Linux és 30 fizikai szerver, 2 telephely) informatikai és telekommunikációs rendszerének az üzemeltetése
Outsourcing és SAAS rendszer üzemeltetése és ügyfelek technikai támogatása
IT beszerzések, fejlesztések irányítása, költségvetés tervezése
termékek, Outsourcing és SAAS szolgáltatás értékesítésének támogatása
Eredmények:
Belső informatikai rendszer teljes átalakítása és hatékonyságának növelése
adatközpont migrálás, szerverterem költözés, belső IP cím váltás, infratruktúra integrálása a UNIT4 rendszerébe
Outsourcing és SAAS szolgáltatás technikai kialakítása, bevezetési folyamat, szolgáltatás szintek, támogatás és üzemeltetési folyamatok kialakítása
Szigorú SLA követelményeknek megfelelés: heldesk rendszer kialakítása, Nagios rendszer bevetetése, magas rendelkezésre állású környezet kialakítása
ISO-27001 minősítés megújítása
kb. 800 ügyfél adatbázis migrálásának (Sybase-SQL) irányítása
2008- (17 hó)
kapcs.felvétel után
Szolgáltatási osztályvezető
A cég antivirus és SPAM szűrő termékeihez kapcsolódó támogató csapat irányítása (L1, L2, L3)
munkavégzések megszervezése, adminisztrálása, kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel
támogatási szerződések adminisztrálása
beszámolók, riportok készítése a vezetőség felé1é
Eredmények:
helpdesk folyamatok újraszervezése és szabályozása
4 db jelentős ügyféloldali vírusincides kezelése, kármentesítés irányítása
technikai újítások: vírusirtó indítólemez, haváriacsomag összeállítása
6000 gépes rendszer verzióváltásának irányítása
1994- (170 hó)
kapcs.felvétel után
Vezető rendszermérnök
rendszerintegrációs feladatok ellátása a kiemelt projekTEKBEN rendszerbővítések megtervezése, ajánlatok készítése, és végrehajtása alvállalkozók és kollégák szakmai munkájának irányítása, feladatok kiosztása és számonkérése részvétel a cég belső infrastruktúrájának üzemeltetésében, bővítésében fejlesztők munkájának támogatása Unix rendszerek teljesítményhangolása SCO, UNIXWARE 7, Novell NetWare és Windows rendszerek felügyelete HW és SW telepítések, szervizfeladatok ellátása LAN/WAN problémák vizsgálata és a megoldások kidolgozása
Eredmények: Részvétel egy kb. 3000 végpontos országos rendszer kiépítésében, majd a 40 telephely informatikai rendszerének üzemeltetésének támogatása (kb. 40 UNIX, 30 Windows szerver) Kb. 4000 felhasználós Exchange 2000, Windows 200 rendszer migrálása 2003-rai UNIX, Windows rendszerek teljesítményhangolása SCO 3.2v4.2 -> UNIXWARE 7 migráció tervezése és végrehajtása1qa Oracle Financial nyomtató konszolidálás (kb. 40 féle mátrix, lézer nyomtató) 200-300 gépes informatikai rendszerek tervezése, kiépítés menedzselése 4000 munkaállomásos rendszer desktop környezetének kialakítása (Windows NT4, majd XP), majd telepítésének irányítása