Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói)katt ide az it2it.hu főoldalához
IT vezető
Mellékelt önéletrajzomból kitűnik, hogy sokéves szakértői és vezetői tapasztalattal rendelkezem az informatika területén. Munkámban mindig is a kihívást láttam, folyamatosan az új lehetőségek feltárására törekedtem.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest, Pest megye
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1977
Legmagasabb végz.Főiskola (szakirányú)
Intézmény, szakBudapesti Műszaki Főiskola – Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar, Információs Rendszerek szak; Mérnök informatikus
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
1997 – 2000 Budapesti Műszaki Főiskola – Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kar, Információs Rendszerek szak; Mérnök informatikus
1996 – 1997 Egressy Gábor Ipari Szakközépiskola és Technikum; Információtechnológia, Információ- és számítástechnikai technikus
1992 – 1996 Egressy Gábor Ipari Szakközépiskola, Budapest
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
Microsoft MCP (2004)
Milyennek látnak mások? Szerinted milyen ember vagy? 
Környezetemben dinamikus, jól alkalmazkodó, nyitott egyénnek tartanak. Erősségem, hogy gyorsan reagálok a problémákra, hamar átlátom a helyzetet.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2007- (3 hó) kapcs.felvétel után Helpdesk csoportvezető
  • IT üzemeltetés vezetése egy outsource projekt keretében (800 fős felhasználói létszám)
  • 8-10 fős IT üzemeltető csapat irányítása
  • Helpdesk koordináció és vezetés
  • IT folyamatok tervezése, kivitelezése, a rendszer optimális működésének kialakítása
  • SQL alapú, Active Directory-val integrált webes Helpdesk rendszer tervezése és teljes kialakítása, hozzáigazítása az IT folyamatokhoz, napi szintű kapcsolattartás a fejlesztői csapattal, igények szerinti folyamatos fejlesztés és szoftvertesztelés
  • A megrendelő IT projektjeinek szakértői támogatása, részvétel az implementálásban
  • Active Directory bevezetés
  • Desktop migráció (Win9x/NT --> WinXP)
  • File és nyomtatás migráció (Novell --> Microsoft)
  • Levelezési rendszer migráció (Groupwise --> Microsoft Exchange 2003)
  • VIP felhasználók támogatása, mobil eszközök konfigurálása
  • Jelentések készítése a megrendelő kapcsolattartói számára
 2007- (2 hó) kapcs.felvétel után Szakmai projektvezető
  • Ügyfélszolgálati folyamatok áttekintése, javaslattétel a folyamatok optimalizálására
  • A ServiceDesk (helpdesk) rendszer működésének áttekintése, javaslattétel a fejlesztési irányok meghatározásához
  • A meglévő üzemeltetési folyamatok felmérése, az informatikai és mobil számítástechnikai eszközök üzembe helyezési és üzemeltetési feladatainak áttekintése
  • A fejlesztendő területek és prioritások kijelölése
 2007- (31 hó) kapcs.felvétel után Informatikai vezető
  • IT vezetői feladatok
    • IT stratégia kialakítása, a vállalatot érintő IT projektek tervezésre, kivitelezése, irányítása és felügyelete üzleti prioritásoknak megfelelően
    • Az üzleti érdekek képviselete és az üzleti igényeknek való megfelelés biztosítása a fejlesztési projektekben
    • Az informatikai tárgyú beruházási igények felmérése, beruházások és fejlesztések tervezése, előterjesztések készítése, beruházások vezetése (évi nt. 80-100M HUF)
    • Az IT terület szabályzatainak elkészítése, karbantartása, a végrehajtás számonkérése
    • Döntés előkészítő dokumentációk, prezentációk készítése, ellenőrzése, felügyelete
  • Projektvezetői feladatok
    • Projekttervezés, mérföldkövek és követelmények meghatározása, betartatása, a menedzsment felé riportok, előterjesztések, kimutatások készítése, a projektek általános előrehaladásának, problémáinak, menedzsmentdöntést igénylő kérdések nyomon követése
    • A fejlesztési igények nyomon követése, felhasználói igényspecifikációk és megrendelések szakmai felülvizsgálata, teljesítések és teljesülések nyomon követése, üzembe helyezés és a végleges használatba vétel szakmai ellenőrzése
    • Meglévő folyamatok, elemzése, dokumentálása, új folyamatok kialakítása és tervezése
    • Az üzleti folyamatokhoz kapcsolódó IT fejlesztések megvalósítása, az alkalmazási rendszerekkel kapcsolatos tervezési, szervezési feladatok végrehajtása, fejlesztési irányok meghatározása, fejlesztések menedzselése, rendszer-integráció vezetése, kommunikációs felületek meghatározása, szerver konszolidáció és optimalizáció, új szervermentési rendszer kidolgozása és bevezetése
    • Outsource partnerváltás előkészítése, a kiválasztás menedzselése, a kapcsolódó szerződések szakmai elbírálása
    • Felhasználói oktatás vezetése
  • Üzemeltetés vezetői feladatok
    • Az informatikai részleg aktív irányítása, a cég informatikai üzletmenet-folytonosságának biztosítása a szerződések szerinti SLA-k alapján
    • A napi üzemeltetési feladatok ellenőrzése, az IT területen működő outsource partnerek felügyelete, munkavégzésük ellenőrzése, prioritások meghatározása
    • Kapcsolattartás a cég szakembereivel, a szakterületi igazgatóságokkal, a programfejlesztőkkel, a hardver és hálózati üzemeltetőkkel, a G4S cégcsoport cégeinek informatikai felelőseivel valamint partnerekkel, beszállítókkal és szolgáltatókkal
    • Az IT üzemeltetéssel kapcsolatos szolgáltatások nyújtása az üzletágak, valamint a cégcsoport cégei számára (hardver és szoftver környezet biztosítása, alkalmazások folyamatos rendelkezésre állásának biztosítása)
    • Az informatikai tevékenységekre vonatkozó szabályok és szabályzatok létrehozása, betartása és betarttatása
 2003- (48 hó) kapcs.felvétel után Helpdesk csoportvezető
  • IT üzemeltetés vezetése a egy outsource projekt keretében (800 fős felhasználói létszám)
  • 8-10 fős IT üzemeltető csapat irányítása
  • Helpdesk koordináció és vezetés
  • IT folyamatok tervezése, kivitelezése, a rendszer optimális működésének kialakítása
  • SQL alapú, Active Directory-val integrált webes Helpdesk rendszer tervezése és teljes kialakítása, hozzáigazítása az IT folyamatokhoz, napi szintű kapcsolattartás a fejlesztői csapattal, igények szerinti folyamatos fejlesztés és szoftvertesztelés
  • A megrendelő IT projektjeinek szakértői támogatása, részvétel az implementálásban
  • VIP felhasználók támogatása, mobil eszközök konfigurálása
  • Jelentések készítése a megrendelő kapcsolattartói számára
 2001- (29 hó) kapcs.felvétel után Rendszer adminisztrátor
  • Microsoft file- és nyomtatószerver üzemeltetés,
  • Lotus Notes levelező szerver adminisztráció,
  • Teljes körű desktop üzemeltetés 150 gépes környezetben, a gépek teljes életciklusa alatt
  • Felhasználók támogatása
  • Szakértői tevékenységek IT folyamatok kialakításában (folyamatok optimalizálása üzemeltetői szempontból)
  • Részvétel a belső IT fejlesztési projektekben
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Bármikor kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - TelekomAlapfogalmak nincs megadva 
Ágazati ismeretek - PénzügyAlapfogalmak nincs megadva 
Ágazati ismeretek - LogisztikaAlapfogalmak nincs megadva 
Ágazati ismeretek - FMCGAlapfogalmak nincs megadva 
Ágazati ismeretek - KereskedelemAlapfogalmak nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Infrastruktúra szakember (Windows)Megfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Rendszermérnök (Windows)Megfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)Megfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Support-osMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT tanácsadóMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT managerMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT projekt managerMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT vezetőMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Infrastruktúra szakember (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszermérnök (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)Profi nincs megadva 
Tapasztalat - Support-osProfi nincs megadva 
Tapasztalat - IT tanácsadóTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT managerProfi nincs megadva 
Tapasztalat - IT projekt managerTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT vezetőProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - ÍrásbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - SzóbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - PrezentációProfi nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Mobilitás - Saját gépjárműVan nincs megadva 
Knowledge Management - IBM Lotus Notes, DominoTapasztalt nincs megadva 
Knowledge Management - Microsoft Exchange, OutlookProfi nincs megadva 
Knowledge Management - Novell GroupwiseTapasztalt nincs megadva 
Microsoft - Windows ServerProfi nincs megadva 
Microsoft - MS SMSTapasztalt nincs megadva 
Microsoft - MS Virtual ServerTapasztalt nincs megadva 
Microsoft - ISATapasztalt nincs megadva 
Módszertani ismeretek - Egyéb módszertanTapasztalt nincs megadva 
Tervezés - Modellező eszközökTapasztalt nincs megadva 
Java - JavaScriptTapasztalt nincs megadva 
Egyéb nyelvek/alkalmazások - DelphiTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Clustering/Load BalancingTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Domain Controller-ekProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Patch ManagementTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Printer/Fax adminisztrációProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Távoli/automatikus adminisztrációProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Backup and RecoveryTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Workstation ManagementProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Cluster ManagementTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Desktop ManagementProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Felhasználó ManagementProfi nincs megadva 
Architektúrák - LANProfi nincs megadva 
Architektúrák - WANTapasztalt nincs megadva 
Wireless - EthernetTapasztalt nincs megadva 
Wireless - Wi-FiTapasztalt nincs megadva 
Területek - IT stratégia készítésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzleti hatékonyság növelésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzletmenet folytonosságTapasztalt nincs megadva 
Területek - OutsourcingProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - FolyamatszervezésProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - KoordinációProfi nincs megadva 
Projekt menedzsment - Módszertani ismeretekTapasztalt nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektek volumenTipikusan 5-10-20M Ft nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektméret1-3 beosztott nincs megadva 
Projekt menedzsment - TapasztalatMegrendelő oldal nincs megadva 
Kapcsolatok - KapcsolatépítésProfi nincs megadva 
Kapcsolatok - Meglévő kapcsolati tőkeKiterjedt, hasznosítható nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: