Gyermekeknek szóló televizíós sorozatok alapján készülő mobil alkalmazások fejlesztése Unity 4 keretrendszerben C#-ban, iOS és Android operációs rendszerekre
2014- (6 hó)
kapcs.felvétel után
Unity Programozó C#
Casual videojáték prototípus fejlesztése a 2015-s San Francisco-i Game Developers Conference-re, Unity 5-t használva C#-ban
Angol anyanyelvű junior programozó betanítása
2012- (36 hó)
kapcs.felvétel után
indie developer
Eddig 2 év tapasztalattal rendelkezem Unitybe történő fejlesztés terén, referenciáim az alábbiak:
- Tesztcsapat teljesítményének javítása, céges és egyéni szinten - Új teszter kollégák betanításának menedzselése, módszer kialakítása - Tesztcsapat munkájának koordinálása - Folyamatos együttműködés a külföldi cégközpont teszt vezetőjével, távoli (Skype) és személyes (kiutazás) módon - Napi kapcsolattartás a cég egyéb szektoraival (Client Service, Operations...) - Manuális teszt leíró dokumentumok formátumának kialakítása és bevezetése - Automata teszteszköz (UI) felderítése és bevezetése a teszt módszertanba - Regressziós tesztek megalkotása, automatizálása - Security tesztek felvétele (Burp, XSS esetek írása) - DailyRoutine tesztek írása, automatizálása, karbantartása - Teljesítmény tesztek futtatása staging és production környezetben - Multi-Browser és Mobile (Android, iOS, Blackberry)
2008- (5 hó)
kapcs.felvétel után
Lead Teszter
A The Punisher: No Mercy és a Zen Pinball PSN-re megjelent programoknál ˘ A Sony PlayStation 3 platformhoz elvárt követelmények listájának ellenőrzése (SCE TRC checklist) ˘ Multiplayer tesztek (PSN) ˘ Külsős Bétatesztek lebonyolítása ˘ Teszter csapat koordinálása és napra kész helyzetjelentés kimutatásának készítése a teszterek munkafolyamatáról ˘ Játék specifikus összesítő táblázat (checklist) készítése a programon elvégezendő tesztekről ˘ Tesztre kész PS3 packagek készítése a hatékonyabb, gyorsabb munka érdekében
2007- (13 hó)
kapcs.felvétel után
Teszter
Az Raven Squad: Operation Hidden Dagger FPS/RTS hybrid programnál - AI tesztek - Multiplayer tesztek (PC/X-BOX) - A Microsoft X-Box 360 platformhoz elvárt követelmények listájának ellenőrzése (TCR & FTC checklist) - Igény szerinti tesztpályák megtervezése, építése és szkriptelése - Marketing feladatokban való részvétel
2007- (5 hó)
kapcs.felvétel után
3D modellező grafikus
Az Injected c. 3D autóversenyes programnál - Programterv megírása - A játék sztorijának alkotása - Logo megtervezése - Tesztpálya megtervezése