Több éve dolgozom az IT szektorban Microsoft környezetben (Server 2003/2008) mint: IT szakember, Rendszergazda. Több rendszerüzemeltetési projectben is részt vettem, közép illetve multi válalatoknál.
Privát kapcsolatfelvétel
Mutasd ezt Önéletrajz nézetben
Alap adatok
Név
kapcs.felvétel után
Régió
Budapest vagy környéke
Telefonszám
kapcs.felvétel után
Email cím
kapcs.felvétel után
Egyéb elérh.
kapcs.felvétel után
Születési év
1977
Legmagasabb végz.
Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szak
SZÁMALK, Rendszerinformatikus
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
Év (időtartam)
Cég
Szerepkör
Leírás
2010-
kapcs.felvétel után
Informatikus
IT rendszerek és kliens oldali üzemeltetésben való részvétel:
Vírusvédelmi rendszer (Symantec Endpoint Protection) adminisztráció, felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése (Windows Server 2008, 2003 AD), user support
(HelpDesk), szoftverek, kliens számítógépek telepítése, konfigurálása. IT nyilvántartások vezetése (szoftver, eszközgazdálkodás, változáskezelés, licencek…), alkalmazásüzemeltetés (a társaság napi zárása), hardver, VPN kliens, mobiltelefonok támogatása.
Részt vettem a szervezet domain és kliens oldali migrálásában, nyomtatópark egységesítésében, cseréjében, IT audit által előírt követelmények teljesítésében.
2007-
Flexiton Kft.
Rendszergazda és ICT projekt vezető
Rendszerüzemeltetési feladatok és ICT projektek vezetése: Új szerver mentési rendszer kidolgozása, implementálása és működtetése. Szerver konszolidáció, hálózati és felhasználói problémák kezelése, igények és jogosultságok kialakítása (Windows Server 2003, 2008 AD), számítógépek telepítése, hibadiagnosztika, ICT projektekkel kapcsolatos teendők vezetése és egyéb feladatok.
2007-
IT Services Hungary Kft. (member of T-Systems Group)
IT szakértő csoportvezető
Remote Services (Távoli hibamegoldó) Magyar Telekom project keretében üzemeltetett desktopokon adódó incidensek remote kezelésében, az ehhez kötődő SLA-k optimalizálásában.
2004-
T-Systems Hungary Kft.
Rendszergazda
Hálózati és felhasználói problémák kezelése, igények és jogosultságok kialakítása SLA prioritás szerinti sorrendben. HelpDesk folyamatok menedzselése, szerver mentések, hibadiagnosztika, hálózati nyomtatással kapcsolatos teendők, számítógépek telepítése stb. Részt vettem egy informatikai migrációban is, melynek célja egy új egységes hálózat és kliens oldal kialakítása volt.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)
Vállalt heti óraszám
Kezdés
Nettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
Kompetencia
Szint
Részletek
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)
Tapasztalt
2004 - Rendszergazda Rendszerüzemeltetés, hálózati és felhasználói problémák kezelése, igények és jogosultságok kialakítása Server 2003/2008.
Nyelvtudás - Angol
Alapfokú
nincs megadva
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)
Megfelelő tudásszint
Rendszergazda: Windows Server 2000/2003/2008 (Active Directory), Windows Vista, Windows 7, MS Exchange, ISA 2004 szerver, Windows CE, Windows NT, TCP/IP, hibadiagnosztika, McAfee VirusScan, F-secure, Norton AntiVirus
Microsoft - Windows Server
Tapasztalt
2000/2003/2008
Microsoft - IIS
Tapasztalt
2003/2008
Microsoft - ISA
Tapasztalt
2004
Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: