Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
Rendszergazda, IT szakember
Több éve dolgozom az IT szektorban Microsoft környezetben (Server 2003/2008) mint: IT szakember, Rendszergazda. Több rendszerüzemeltetési projectben is részt vettem, közép illetve multi válalatoknál.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1977
Legmagasabb végz.Felsőfokú egyéb (szakirányú)
Intézmény, szakSZÁMALK, Rendszerinformatikus
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2010-  kapcs.felvétel után InformatikusIT rendszerek és kliens oldali üzemeltetésben való részvétel:
Vírusvédelmi rendszer (Symantec Endpoint Protection) adminisztráció, felhasználói fiókok és jogosultságok kezelése (Windows Server 2008, 2003 AD), user support
(HelpDesk), szoftverek, kliens számítógépek telepítése, konfigurálása. IT nyilvántartások vezetése (szoftver, eszközgazdálkodás, változáskezelés, licencek…), alkalmazásüzemeltetés (a társaság napi zárása), hardver, VPN kliens, mobiltelefonok támogatása.

Részt vettem a szervezet domain és kliens oldali migrálásában, nyomtatópark egységesítésében, cseréjében, IT audit által előírt követelmények teljesítésében.
 2007- Flexiton Kft.Rendszergazda és ICT projekt vezetőRendszerüzemeltetési feladatok és ICT projektek vezetése:
Új szerver mentési rendszer kidolgozása, implementálása és működtetése. Szerver konszolidáció, hálózati és felhasználói problémák kezelése, igények és jogosultságok kialakítása (Windows Server 2003, 2008 AD), számítógépek telepítése, hibadiagnosztika, ICT projektekkel kapcsolatos teendők vezetése és egyéb feladatok.
 2007- IT Services Hungary Kft. (member of T-Systems Group)IT szakértő csoportvezetőRemote Services (Távoli hibamegoldó) Magyar Telekom project keretében üzemeltetett desktopokon adódó incidensek remote kezelésében, az ehhez kötődő SLA-k optimalizálásában.
 2004- T-Systems Hungary Kft.RendszergazdaHálózati és felhasználói problémák kezelése, igények és jogosultságok kialakítása SLA prioritás szerinti sorrendben. HelpDesk folyamatok menedzselése, szerver mentések, hibadiagnosztika, hálózati nyomtatással kapcsolatos teendők, számítógépek telepítése stb.
Részt vettem egy informatikai migrációban is, melynek célja egy új egységes hálózat és kliens oldal kialakítása volt.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)Tapasztalt2004 - Rendszergazda
Rendszerüzemeltetés, hálózati és felhasználói problémák kezelése, igények és jogosultságok kialakítása Server 2003/2008.
Nyelvtudás - AngolAlapfokú nincs megadva 
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)Megfelelő tudásszintRendszergazda: Windows Server 2000/2003/2008 (Active Directory), Windows Vista, Windows 7, MS Exchange, ISA 2004 szerver, Windows CE, Windows NT, TCP/IP, hibadiagnosztika, McAfee VirusScan, F-secure, Norton AntiVirus
Microsoft - Windows ServerTapasztalt2000/2003/2008
Microsoft - IISTapasztalt2003/2008
Microsoft - ISATapasztalt2004


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: