Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Részidős alvállalkozói, Távmunka, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
Tapasztalt Senior IT projekt vezető, IT vezető, menedzser
Tapasztalt IT projektvezetõ, IT vezetõ szakmai kihívásokkal, fejlõdési- és elõrelépési lehetõséggel teli munkát keres akár bejelentett, akár alvállalkozói alkalmazásban.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest/Pest Megye
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1976
Legmagasabb végz.Főiskola (szakirányú)
Intézmény, szakSzéchenyi István Főiskola, Győr, Műszaki Informatika szak, Hardver szakirány
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
-1996. szeptember - 2000. június: Széchenyi István Főiskola, Győr, Műszaki Informatika szak, Hardver szakirány, Végzettség: mérnök-informatikus
-1990. szeptember - 1994. június: Jedlik Ányos Informatikai Szakközépiskola és Gimnázium, Győr Gépgyártástechnológia-Számítástechnika szak
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
-2002. május: Microsoft Certified Professional (MCP) minősítés megszerzése (sikeres #070-210 vizsga)
Célkitűzések 
Továbbra is olyan magas felelõsséggel járó vezetõi munkakör betöltése, ahol lehetõségem van - többek között - a szervezõ-, kommunikációs- és kapcsolatteremtõ képességem és az utóbbi 10 év alatt betöltött pozíciók során megszerzett széleskörû informatikai ismereteim hasznosítására
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
-2002. június: Microsoft Windows 2000 tanfolyam (Course 2126: Managing Microsoft Windows 2000 Network Environment)
-2002. április: Microsoft Windows 2000 tanfolyam (Course 2152B: Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server)
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
internetezés, kerékpározás, kertészkedés, barkácsolás
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2008- (17 hó) kapcs.felvétel után Műszaki igazgató-Az IT csapatok (üzemeltetés, vevőszolgálat, fejlesztés) stratégai menedzselése
-IT csapatvezetők koordinálása
-People management: csapatépítés, mentoring, couching stb.
-IT projektek szakmai irányítása és felügyelete
-VIP ügyfeleknek nyújtott támogatási szolgáltatások felügyelete
-Kereskedők és projektmenedzserek szakmai támogatása
-Szerződések felülvizsgálata, új support szerződések kialakítása, működés optimalizálása
-Beszállítók felügyelete stb.
 2006- (34 hó) kapcs.felvétel után Vezető Projektmenedzser-a fontos infrastruktúrális projektek direkt menedzselése, a kevésbé fontos projektek menedzselésének felügyelete és támogatása
-a projektjeim közül néhány:
-High End? storage rendszer (több IBM DS8100-es) implementáció és integráció az OEP-nél
-Virtualizáció (HW és VMware környezet kialakítása) az OEP-nél
-High End storage-, tape library - és mentési rsz. implementáció, integráció és adatmigráció az MVH-nál
-Virtualizációs projektek több fázisban (HW és VMware környezetek kialakítása és több, mint 100 db szerver virtualizációja) az OTP banknál
-Az előzőleg imlepentált virtualizációs környezetek bővítései több fázisban az OTP banknál
-BladeCenter rendszer implementáció és integráció az EGIS-nél
-Virtualizációs projekt (~57 db szerver) az AUDI-nál
-Fő fájlszerver (és PDC) migráció NT4-ről w2003-ra az AUDI-nál
-Tivoli Monitoring upgrade az AUDI-nál
-ITSEC (Non-Windows Hardening) projekt a MOL-nál
-Tivoli Monitoring szolgáltatások a MOL-nál stb.
 2005- (5 hó) kapcs.felvétel után Service Desk Team Leader?Újonnan induló Service Desk Team (20-30 agent) összeállítása és vezetése
?Újonnan induló, ügyfélspecifikus működés felépítése, folyamatos fejlesztése (pl. IT tudásbázis eszközt és másik SD team-ek bevált gyakorlatát is felhasználva a folyamatok egyszerűsítése és standardizálása érdekében)
?Részvétel az Incidens menedzsmentben: Service Desk esetek megoldási folyamatának felügyelete (különös tekintettel a felsővezetői supportra, a magas priorítású vagy kritikus ügyekre) és a Problem menedzsmentben: trendek vizsgálata az incidensek között,hiányosságok beazonosítása,javaslattétel megoldásokra (temporális és/vagy permanens)
?SLA-k elérésének biztosítása
?Aktív részvétel a Transition Management feladataiban és a szolgáltatási központ működésének ITIL szerinti standardizációban
?Megvalósítottam saját ötleteimet a működés, tréning, hiring, people management területén. Így elértem egy gyorsabb fejlődést (elégedett ügyfelet),magasabb színvonalú és költséghatékonyabb szolgáltatást:
oA szervizközpont standard műszaktervének átszervezése a hívások napi eloszlásának és mennyiségének függvényében
oA minőséget javító tevékenységek bevezetése: a híváskezelés minőségének értékelése,az agentek teljesítményének mérése,ügyfélelégedettségi felmérések mind egyenkénti mind trend analízise
oÜgyfélspecifikus tréningterv kidolgozása és megvalósítása
oÜgyfélspecifikus tréning koordinátor pozíció létrehozása
oRiportolási eljárás kidolgozása és megvalósítása (ezen koordinátor számára),hogy folyamatos visszajelzést kapjak az újonnan felvettekről (szükséges a fejlődéskövetéshez, motiváláshoz stb.)
oMentoring folyamat kidolgozása és megvalósítása (tapasztalt agentek,mint ?mentorok? segítenek az újonnan felvett kollégáknak
oA részletes New Hire Development Plan koncepció kidolgozása (talent management részeként) és alkalmazása,mely lefedi az alkalmazott első 6 hónapját: a felvételi eljárást(Assessm. Cent.),az alap- és az ügyfélspec. tréninget, a személyes fejl.-i lehetőségeket stb.
 2003- (22 hó) kapcs.felvétel után Project Manager (Infrastructure)?Regionális és országspecifikus IT WAN/LAN projektek és a külső beszállítók által végzett munka menedzselése és szakmai színvonalának biztosítása például az alábbi - többnyire párhuzamosan futó - projektekben:
oAdat WAN migráció (országos áttérés egy másik adathálózat szolgáltatóra és a legújabb technológiák egyikére)
oMobile Office projekt (országos áttérés földi hangkommunikációról mobilra, TESCO-nál elsőként a Magyarországon a régióban)
oa regionális Exchange 2003 projekt magyarországi megvalósítása (átállás Unix SendMail-ről MS Exchange 2003-ra)
o?TESCO Pénzügyi Partner? programhoz szükséges IT infrastruktúra implementációja
oa budaörsi irányító központ fő fájlszerverének Novell rendszerről Microsoftra való migrációja
o?Sulinet Program?-hoz szükséges IT infrastruktúra megvalósítása stb.
 2002- (16 hó) kapcs.felvétel után Project Analyst (Infrastructure)?az ad-hoc IT kérelmek magas szintű koordinációja az aktuális üzleti igények szerint
?a lokális IT infrastruktúra hardver projectek koordinációja, tervezéstől a felhasználókkal és a beszállítókkal való megállapodáson keresztül a projekt tényleges átadásáig;
?az infrastrukturális problémák menedzselése: problémák monitorozása, a visszacsatolás fenntartása, a?root cause? meghatározása, kommunikáció az európai kp.-i csapatokkal és a hardver szervizekkel
 2001- (12 hó) kapcs.felvétel után Technical Administrator Specialist?TESCO magyarországi IT felsővezetésének (Problem Manager, Services Manager és Country IT Director) támogatása a különböző ad-hoc projectek összefogásával és döntéselőkészítői tevékenységgel
?Részvétel az éves IT költségterv megtervezésében
?napi szintű kommunikáció és kapcsolattartás az európai központi IT-nál dolgozó prágai kollégákkal a hardver problémák minél gyorsabb és tökéletesebb megoldásának érdekében;
?a különböző hardver eszközök karbantartásának és javíttatásának ill. a hardver fejlesztés menedzselése (pl. az elavult hardverek és szoftverek lecserélése, új eszközök beszerzése az újonnan jelentkező igények kielégítésére)
?hardverek és szoftverek beszerzése, az installálás ill. a konfigurálás és a support megszervezése
?e-mail & internet hozzáférés igénylések adminisztrációja
 2000- (8 hó) kapcs.felvétel után Support Analyst?a TESCO irányító központ hálózatának (~400 felhasználó) rendszergazdai teendőinek ellátása
 2000- (2 hó) kapcs.felvétel után Szerviz- és Informatikusmérnök?a rendszergazdai teendők (hardveres & szoftveres) ellátása az ügyfeleknél
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Megkeresés után kb. 30 nappal kapcs.felvétel után 
Heti 40 órás helyszíni alvállalkozói munkavégzés40Megkeresés után kb. 30 nappal kapcs.felvétel után 
Helyszínen végzett, részidős alvállalkozói munka40Megkeresés után kb. 30 nappal kapcs.felvétel után 
Távmunka40Megkeresés után kb. 3 nappal kapcs.felvétel után 
Munkaidőn kívüli (utáni) munkavégzés10Megkeresés után kb. 3 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - FMCGAlapfogalmak nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT managerMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT projekt managerMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT vezetőMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Infrastruktúra szakember (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT managerTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT projekt managerProfi nincs megadva 
Tapasztalat - IT vezetőTapasztalt nincs megadva 
Kommunikációs képességek - ÍrásbeliProfi nincs megadva 
Kommunikációs képességek - SzóbeliProfi nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolTárgyalási nincs megadva 
Nyelvtudás - NémetTárgyalási nincs megadva 
Mobilitás - JogosítványVan nincs megadva 
Adminisztráció - Workstation ManagementProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Desktop ManagementProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Felhasználó ManagementProfi nincs megadva 
Architektúrák - LANProfi nincs megadva 
Architektúrák - WANTapasztalt nincs megadva 
Területek - IT stratégia készítésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzleti hatékonyság növelésProfi nincs megadva 
Területek - Szervezeti tanácsadásTapasztalt nincs megadva 
Területek - Üzletmenet folytonosságProfi nincs megadva 
Területek - OutsourcingTapasztalt nincs megadva 
Operatív ismeretek - FolyamatszervezésProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - KoordinációProfi nincs megadva 
Projekt menedzsment - Módszertani ismeretekTapasztalt nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektek volumenTipikusan 30-100M Ft nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektméret5-10 beosztott nincs megadva 
Projekt menedzsment - TapasztalatSzolgáltató oldal nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: