Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói)katt ide az it2it.hu főoldalához
Development / Projekt manager
Development and project manager, experience in Waterfall development process, Agile Project Management, Software (game) development experience on PC / Xbox360 / PSP / NDS / Hand-held platforms.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1980
Legmagasabb végz.Főiskola
Intézmény, szak kapcs.felvétel után 
Általános információk
[nincsenek megadva általános információk]
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2008- (30 hó) kapcs.felvétel után Development / Project ManagerAt Crytek Hungary my duty was to perform the following tasks (since it is an international studio with colleagues from more than 14 countries the working language is English):

- Managing ~30 developers in multiple teams.
- Schedule planning across the project with Leads and Development management.
- Tracking daily / weekly progress in development.
- Preparing weekly status meetings and sprint reviews.
- Coordinating and communicating with other internal studios (Frankfurt, Kiev) and external partners (Microsoft Game Studios, Electronic Arts) for the delivery of builds, art assets and other documents.
- Collecting and presenting information to management and team leads.
- Facilitating cross studio communications.
- Coordinating with other studio groups (including art and production) to achieve project objectives.
- Reporting to: Development Director / Studio Management
 2006- (27 hó) kapcs.felvétel után Senior Level / Game DesignerAs a Senior Designer I was responsible for:
- Level / Game design implementations for the game using the "Panzers Level Editor".
- Work in close collaboration with environmental art team and programming team to create productive and focused level development process.
- Ensuring that the game is both challenging and fun to play.
 2005- (12 hó) kapcs.felvétel után Regular Level / Game DesignerDeveloped concept- and design documentations for cellular and hand-held platforms, both in English and Hungarian language for the following products:

- Midway (cellular)
- Joint Task Force (cellular)
- Microsoft Midtown Madness (cellular)
- Cannonball 8000, Level design (cellular)
- Delta Force (cellular)
- JTF Tech Demo (NDS)

Designed the level editor and the script editor (Thor Editor), developed the manual and the Game Design Document. Developed and triggered every level:
- Battlestations: Midway (GIZMONDO)
 2004- (13 hó) kapcs.felvétel után Junior Level DesignerLevel Design implementations for the game using the "Panzers Level Editor" developed many single- and multiplayer levels:
- Project "Codename Panzers Phase 2" (PC - 2005)
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Megkeresés után kb. 5 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Projekt menedzsment - Módszertani ismeretekTapasztaltWaterfall development process, Agile Project Management (SCRUM)
Projekt menedzsment - Tipikus projektek volumen100 M Ft feletti projektek nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektméret15 beosztott v. több~30
Projekt menedzsment - TapasztalatSzolgáltató oldalsoftware development


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: