Szakemberprofil - publikus adatok  katt ide az it2it.hu főoldalához
Informatikus
Gazdasági informatikus I OKJ,, Hálózattelepítő OKJ;Mérnök informatikus Bsc folyamatban, felsőfokú angol és francia nyelvtudás
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévBakó Melinda
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest esetleg külföld
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1985
Legmagasabb végz.Felsőfokú egyéb
Intézmény, szak nincs megadva 
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
1999-2003 - Damjanich János horticultural technical college and grammar school
2004-2005 A+Euro Pay Economical Information Technologist I. OKJ: 54464101
2009 – 2011 DGSM : OKJ: 54 481 03 0010 54 01 Certificate in installing and maintaining a network
2011 09.26 CompTIA A+ certified : COMP001020293065
2011 10.18 Microsoft 70-680 : Window7 configuration
2011.09. – Gábor Dénes College:BSc in Computer Science & Engineering


Célkitűzések 
Szeretnék szakmámban fejlődni,magasabb pozíciót elérni,
Érdekelnek a kihívások, kész vagyok új dolgokat tanulni.
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
Microsoft 70-680: windows 7 config
COMPTIA+
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
yoga,
szakmai trainingek
olvasás,
kirándulás
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd? 
Szoktam előadásokat technikal trainingeket tartani folyamatosan kollégáknak céges kereteken belül.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2010-  kapcs.felvétel után L2 technicianWindows XP, OS configuration, administration and troubleshooting
- Microsoft Active Directory, users and objects administration
- Client software installation, configuration and troubleshooting
-TCP/IP (client to gateway) configuration and troubleshooting
Review support documentation and recommend changes and additional information;
In case of a technical escalation provide support to agents
 2009- (18 hó) kapcs.felvétel után 1st level service desk agentProvide technical support over the phone and via e-mail
Troubleshoot, diagnose and correct technical faults and guide the caller through the necessary steps to restore functionality
 2007- (17 hó) kapcs.felvétel után 1 st level service desk agentProvide technical support over the phone and via e-mail
Troubleshoot, diagnose and correct technical faults and guide the caller through the necessary steps to restore functionality
 2005- (22 hó)Franciaországtanuló/babysitterBabysitting
és nyelv tanulás
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Megkeresés után kb. 30 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Nyelvtudás - AngolFolyékony nincs megadva 
Nyelvtudás - FranciaFolyékony2 évig anyanyelvi környezetben tanultam, felsőfokon beszélek
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Távoli/automatikus adminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Hálózati (TCP/IP, ARP, 802.3, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Mail (IMAP, POP3, SMTP)Tapasztalt nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: