Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
IT Specialista
Magas szintű technikai csapat irányítása, ahol hasznosíthatom a meglévő technikai tapasztalatomat. Kifejezetem szeretem a mozgalmas munkahelyeket, ahol a külső ügyfelekkel is kommunkálni kell, ahol a napi gyakorlat része a döntések hozatala.
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest/Pest Megye
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1970
Legmagasabb végz.Egyetem (szakirányú)
Intézmény, szakBudapesti Műszaki Egyetem
Általános információk
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
ITIL V3 Service Operation
Miként kezeled a határidők átlépését? 
AZ általam elvállalt határidőket nem szoktam túllépni!
Inkább jobb vezető, vagy jobb követő vagy? 
Inkább vezető tipus vagyok. Szeretem ha a dolgok irányítása az én ekezemben van. Szívesen meghozom és felvállalom a döbtéseket.
Hogyan tudod lemérni saját vezetési hatékonyságodat? 
Az elért eredményekbőls és a beosztottakkal/felettesel folytatott 360 fokos értékelés.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2013- (13 hó) kapcs.felvétel után IT Üzemeltetési vezetőa cég nagyvállalati IT infrastruktúráját üzemeltető csapat irányítása: (virtuális: ~500 Windows, 35 fizikai szerver, 3 Hyper-V cluster, 3 telephelyen)
konzulensek támogatása nemzetközi szinten: USA, Kanada, Ausztrália
ERP termékek üzemeltetése, támogatása: Dynamics AX, Navision, CRM
külső ügyféltelepítések, támogatások
beszerzések irányítása

Eredmények:

szerverterem költözés, mentési stratégia átalakítása
privát felhő kialakítása (~ 300 db. fejlesztői környezet EMC, IBM Flex, System Center 2012 környezet)
CISCO alapú WIFI hálózat kiépítése
Windows 2008 -> Windows 2012 R2 Hyper-V fürt migrálás
Standard konzulens, fejlesztői desktop környezet kialakítása (Win7, Win8, 8.1)
LAN bővítések irányítása
script alapú telepítések kidolgozása
 2010- (32 hó) kapcs.felvétel után IT Vezető és Információ biztonsági vezetőA cég komplex (virtuális:~80 Windows, 10 Linux és 30 fizikai szerver, 2 telephely) informatikai és telekommunikációs rendszerének az üzemeltetése
Outsourcing és SAAS rendszer üzemeltetése és ügyfelek technikai támogatása
IT beszerzések, fejlesztések irányítása, költségvetés tervezése
termékek, Outsourcing és SAAS szolgáltatás értékesítésének támogatása

Eredmények:
Belső informatikai rendszer teljes átalakítása és hatékonyságának növelése
adatközpont migrálás, szerverterem költözés, belső IP cím váltás, infratruktúra integrálása a UNIT4 rendszerébe
Outsourcing és SAAS szolgáltatás technikai kialakítása, bevezetési folyamat, szolgáltatás szintek, támogatás és üzemeltetési folyamatok kialakítása
Szigorú SLA követelményeknek megfelelés: heldesk rendszer kialakítása, Nagios rendszer bevetetése, magas rendelkezésre állású környezet kialakítása
ISO-27001 minősítés megújítása
kb. 800 ügyfél adatbázis migrálásának (Sybase-SQL) irányítása
 2008- (17 hó) kapcs.felvétel után Szolgáltatási osztályvezető
A cég antivirus és SPAM szűrő termékeihez kapcsolódó támogató csapat irányítása (L1, L2, L3)
munkavégzések megszervezése, adminisztrálása, kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel
támogatási szerződések adminisztrálása
beszámolók, riportok készítése a vezetőség felé1é

Eredmények:
helpdesk folyamatok újraszervezése és szabályozása
4 db jelentős ügyféloldali vírusincides kezelése, kármentesítés irányítása
technikai újítások: vírusirtó indítólemez, haváriacsomag összeállítása
6000 gépes rendszer verzióváltásának irányítása

 1994- (170 hó) kapcs.felvétel után Vezető rendszermérnök
rendszerintegrációs feladatok ellátása a kiemelt projekTEKBEN
rendszerbővítések megtervezése, ajánlatok készítése, és végrehajtása
alvállalkozók és kollégák szakmai munkájának irányítása, feladatok kiosztása és számonkérése
részvétel a cég belső infrastruktúrájának üzemeltetésében, bővítésében
fejlesztők munkájának támogatása
Unix rendszerek teljesítményhangolása
SCO, UNIXWARE 7, Novell NetWare és Windows rendszerek felügyelete
HW és SW telepítések, szervizfeladatok ellátása
LAN/WAN problémák vizsgálata és a megoldások kidolgozása

Eredmények:
Részvétel egy kb. 3000 végpontos országos rendszer kiépítésében, majd a 40 telephely informatikai rendszerének üzemeltetésének támogatása (kb. 40 UNIX, 30 Windows szerver)
Kb. 4000 felhasználós Exchange 2000, Windows 200 rendszer migrálása 2003-rai
UNIX, Windows rendszerek teljesítményhangolása
SCO 3.2v4.2 -> UNIXWARE 7 migráció tervezése és végrehajtása1qa
Oracle Financial nyomtató konszolidálás (kb. 40 féle mátrix, lézer nyomtató)
200-300 gépes informatikai rendszerek tervezése, kiépítés menedzselése
4000 munkaállomásos rendszer desktop környezetének kialakítása (Windows NT4, majd XP), majd telepítésének irányítása
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Tapasztalat - Infrastruktúra szakember (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Infrastruktúra szakember (Unix/Linux)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszermérnök (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszermérnök (Unix/Linux)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)Tapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT managerTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Linux rendszeradminisztrációProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Backup and RecoveryTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Workstation ManagementProfi nincs megadva 
Adminisztráció - Cluster ManagementTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Desktop ManagementTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Felhasználó ManagementProfi nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: