Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás, 40 órás alvállalkozói, Munkaidőn kívüli)katt ide az it2it.hu főoldalához
kobala
IT Service Operation
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
Név kapcs.felvétel után 
RégióBudapest vagy környéke
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1981
Legmagasabb végz.Egyetem
Intézmény, szak nincs megadva 
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
Bachelor Degree in Journalism at Szegedi Tudományegyetem.
Célkitűzések 
Looking for a job within IT Service Delivery/Project Management
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
Sports, reading, movies.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2010- (3 hó) kapcs.felvétel után Project Manager- as Project Manager responsible for achieving the agreed deliverables for Citigroup’s Consolidation Project for Information Security. The consolidation project was created to transition all applications to the Center Of Excellences from the business embedded teams. The main task of ours is to ensure smooth transitioning to our local teams and to identify the need of hiring new personnel with local leadership. Responsible for the Budapest COE’s other projects (SLA negotiations with other COE’s, IS process consolidation globally, developing a model for the Hungarian ISA’s working from home initiative).
 2008- (28 hó) kapcs.felvétel után Incident and Problem Manager- as Incident Manager had to evaluate all incident records/requests. Conduct procedure reviews, ensure/manage the continous process improvement. Implement new procedures and communicate them accordingly. Analyze/interprete process metrics to improve customer satisfaction. Grow consultative relationship with customer. Ensure achievement of success targets. Communicate process improvements to both customer and internal teams. Manage severity incidents and escalation. Lead technical meet-me-lines to minimize business impact. To ensure collaborate communication within all regions, teams and service providers.
As Problem Manager had to conduct Root Cause Analysis on all severity 1/2 incidents. Coordinate problem resolution. Create problem documentation/problem record. Implement/monitor/close problems. Initiate RfC records.
On call for all major outages. Backup to the Regional Operations Managers for the regions EMEA/LAO/APO.
 2007- (8 hó) kapcs.felvétel után Remote Desktop Team Leader- as RDM lead managing a Team of 6 people providing desktop support to the customer GM and GMAC. Dealing with cases needing more attention and escalate them to other technical teams and/or management. Creating performace reviews of the team members. To provide ad hoc reports to the management.
 2007- (4 hó) kapcs.felvétel után Remote Desktop Agent- as RDM agent responsible for installing and troubleshooting hardware/software. Performing desktop troubleshooting and resolve issuess. Performing system upgrades and conversions. Producing documentation for first level, responsible for technical training of new hires, uploading training material to the knowledge base and internal sharepoint. Research, troubleshoot client products. Escalate complex issues to third level and management.
 2006- (8 hó) kapcs.felvétel után Helpdesk Agent- as Helpdesk agent resposible for creating incident and request call records. Coordinating problem resolution. Fulfilling commitments to our client and improve customer satisfaction. Monitor and close all incidents/requests. Performing incident diagnostics and troubleshooting. Manage end-to-end processes, Manage escalations.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
[nincs megadva munkavégzési típus]
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Ágazati ismeretek - TelekomÁtfogó ismeretek nincs megadva 
Ágazati ismeretek - PénzügyAlapfogalmak nincs megadva 
Pályázott szerepkör - IT managerMegfelelő tudásszint nincs megadva 
Tapasztalat - Support-osProfi nincs megadva 
Tapasztalat - IT managerTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - IT projekt managerTapasztalt nincs megadva 
Nyelvtudás - AngolFolyékony nincs megadva 
Nyelvtudás - NémetFolyékony nincs megadva 
Adminisztráció - Desktop ManagementTapasztalt nincs megadva 
Adminisztráció - Felhasználó ManagementProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - FolyamatszervezésProfi nincs megadva 
Operatív ismeretek - KoordinációProfi nincs megadva 
Projekt menedzsment - Tipikus projektméretTipikusan beosztott nélkül nincs megadva 
Projekt menedzsment - TapasztalatSzolgáltató oldal nincs megadva 


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: