Szakemberprofil - publikus adatok   (érdekel: Főállás)katt ide az it2it.hu főoldalához
IT Support / Helpdesk
IT Support / Helpdesk, System Administrator
Privát kapcsolatfelvételMutasd ezt Önéletrajz nézetben  
Alap adatok
NévSzászik János
RégióBudapest vagy környéke
Preferált helyBudapest
Telefonszám kapcs.felvétel után 
Email cím kapcs.felvétel után 
Egyéb elérh. kapcs.felvétel után 
Születési év1976
Legmagasabb végz.Középfokú (szakirányú)
Intézmény, szakKelenföldi Távközlési Technikum, Távközlés Technikus
Általános információk
Iskolák, végzettségek (tól-ig, intézmény, szak, szakirány, egyéb) 
Kelenföldi Távközlési Technikum - Távközlési és Informatikai rendszerek
Célkitűzések 
Műszaki ügyféltámogatás munkakört szeretnék betölteni az informatika / távközlés területén, ahol kamatoztatni tudnám IT területén szerzett ez irányú több mint 10 éves tapasztalatomat, magas színvonalon hozzájárulva, és növelve ezzel a vállalat sikereit. Pozíciók: IT Support / Helpdesk, Operator, Service Desk, System Administrator.
Milyen szakmai vizsgákkal rendelkezel? 
IT Technikus
Milyen jelentősebb szakmai tanfolyamokon vettél részt? 
Cégeken belüli szakmai továbbképző kurzusok folyamatos elvégzése.
Hobbi, szabadidős tevékenységek 
Számítástechnika, elektrotechnika, rádióamatőr tevékenység. Szeretek uszodába járni, valamint szeretem a természetjárást.
Mi az, ami motivál? 
IT problémák megoldása, ügyfelek igényeinek megvalósítása technikai szinteken.
Milyen szerinted a jól működő ügyfélkapcsolat? 
A jól működő ügyfélkapcsolat két alapvető tényezői a következők:

Ügyfél-orientáltság: Először mindig az ügyfelek problémáját igyekszem megérteni, ez alapján pedig már személyre szabottan tudok megoldást kínálni.

Rendszer szemlélet: Egy adott feladatot nem pusztán saját területem szempontjából gondolok végig, hanem figyelem előtt tartom annak összefüggéseit a többi területtel is.
Hogyan érzel olyan döntésekkel kapcsolatban, amelyek pozitív kimenetelében nem vagy biztos? 
Konzultációt folytatok a témában érintett munkatársakkal egy lehetséges optimális megoldás megtalálása érdekében.
Tartottál már prezentációt? Ha igen, mi volt a legkomolyabb prezentációd? 
2008 december: Magyar Telekom 10 munkatársa számára egy órás prezentáció tartása a cégünk által bevezetésre kerülő X.400-as üzleti levelező rendszerrel kapcsolatosan, ami az EDI kapcsolatok biztonságos kommunikációs csatornáját biztosította.
Munkatapasztalatok
 Év (időtartam)CégSzerepkörLeírás
 2016- Navigator Informatika Zrt.IT Helpdesk / Desktop SupportA vállalat ügyfelei számára napi szintű informatikai támogatás biztosítása. Citrix, Novell és Microsoft Windows szerver adminisztráció, valamint Windows alapú PC-k üzemeltetői és hibaelhárítással kapcsolatos feladatainak ellátása, továbbá hálózat kezelés. Az esetek dokumentálása ticketing rendszerben.
 2013- (17 hó)3DHISTECH Fejlesztő Kft.Technikai ügyféltámogatás / RendszerüzemeltetésA vállalat által fejlesztett és forgalmazott szoftvereket használó ügyfelek napi szinten történő informatikai támogatása, valamint szerverek, PC-k továbbá hálózat üzemeltetői feladatok teljes körű hardver és szoftver oldali ellátása.
 1998- (174 hó)Ediport Távközlési Szolgáltató Kft.Technikai ügyféltámogatás / RendszerüzemeltetésÜgyfélkezelés, reklamációk kezelése, ügyfél igényeinek megvalósítása technikai szinteken, rendszermonitorozás, mentések készítése, hiba esetén hibafelderítés, majd elhárítás, szükséges adminisztrációs feladatok elvégzése, valamint értékesítési folyamatokban való részvétel. A cég nagyobb ügyfeleivel is tartottam a kapcsolatot.
Közben megbízásos alapon több cég rendszergazdai feladatait is eredményesen elláttam az eszköz beszerzéstől a helyszíni installáláson át a folyamatos üzemeltetési feladatok ellátásáig a felmerült hibaelhárításokat is beleértve. Folyamatosan elláttam továbbá Windows Serverek rendszergazdai felügyeletét cégünknél. Pl.: Active Directory management, Web, FTP, E-mail, DNS, DHCP, VPN, vírusvédelemi és tűzfal rendszerek kezelése, valamint PC-k üzemeltetése és hálózat felügyelet.
Vállalt munkavégzési típusok, rendelkezésre állás
Munkatípus(ok)Vállalt heti óraszámKezdésNettó díj elvárás
Főállás40Megkeresés után kb. 5 nappal kapcs.felvétel után 
Jellemző ismeretek
KompetenciaSzintRészletek
Pályázott szerepkör - Infrastruktúra szakember (Windows)Megfelelő tudásszintWeb, FTP, DNS, DHCP, Mail System, Active Directory, Network
Pályázott szerepkör - Rendszergazda (Windows)Megfelelő tudásszintWeb FTP, DNS, DHCP, Mail System, Active Directory, Backup
Pályázott szerepkör - Support-osMegfelelő tudásszintÜgyfelek napi szintű informatikai támogatása Helpdesk rendszerben.
Tapasztalat - Rendszergazda (Windows)TapasztaltWeb, FTP, DNS, DHCP, Mail System, Active Directory, Backup
Tapasztalat - Support-osTapasztaltÜgyfelek napi szintű informatikai támogatása Helpdesk rendszerben.
Nyelvtudás - AngolTárgyalásiELTE ITK Origó komplex középfokú nyelvvizsga, melynek dátuma: 2010 október. Nyelvhasználat szóban és írásban egyaránt aktív.
Mobilitás - JogosítványVan1998 januártól.
Speciális oprendszerek - Win CE, Win METapasztaltSystem Administration
Adminisztráció - Domain Controller-ekTapasztaltActive Directory Management
Adminisztráció - Printer/Fax adminisztrációTapasztaltPrint Server Administration
Adminisztráció - Windows rendszeradminisztrációTapasztaltDesktop / Server Systems
Adminisztráció - Távoli/automatikus adminisztrációTapasztaltTeamViewer és Windows RDP
Adminisztráció - Backup and RecoveryTapasztaltWindows Server Backup
Adminisztráció - Workstation ManagementTapasztaltMicrosoft Windows Desktop
Adminisztráció - Desktop ManagementTapasztaltMicrosoft Windows Desktop
Architektúrák - LANProfi nincs megadva 
Architektúrák - WANTapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Hálózati (TCP/IP, ARP, 802.3, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Web (HTTP, FTP, IRC, IPv6, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Titkosítási (SSH, SSL, HTTPS, ...)Tapasztalt nincs megadva 
Protokollok - Mail (IMAP, POP3, SMTP)Tapasztalt nincs megadva 
Security - Authentikációs folyamatokTapasztalt nincs megadva 
Security - VPNTapasztalt nincs megadva 
Security - TűzfalakTapasztalt nincs megadva 
Security - VírusvédelemTapasztalt nincs megadva 
Wireless - EthernetTapasztalt nincs megadva 
Wireless - GPRS/EDGETapasztalt nincs megadva 
Wireless - GSMTapasztalt nincs megadva 
Wireless - Wi-FiTapasztalt nincs megadva 
Wireless - Radio FrequencyTapasztalt nincs megadva 
Wireless - UMTSTapasztalt nincs megadva 
Hardware - AntennákTapasztalt nincs megadva 
Hardware - KábelezésTapasztalt nincs megadva 
Hardware - GatewayTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Hubok és Repeater-ekTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Modemek/RASTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Router-ekTapasztalt nincs megadva 
Hardware - Switch-ekTapasztalt nincs megadva 
Területek - Termék/megoldás értékesítésTapasztalt nincs megadva 
Területek - Szolgáltatás értékesítésTapasztalt nincs megadva 
Tapasztalat - Infrastruktúra szakember (Windows)TapasztaltWeb, FTP, DNS, DHCP, Mail System, Active Directory
Pályázott szerepkör - Security szakemberMegfelelő tudásszintAntivírus és tűzfal rendszerek.
Tapasztalat - Security szakemberTapasztaltTűzfal és AntiVírus rendszerek.
Speciális oprendszerek - NovellTapasztaltSystem Administration


Elmentenéd vagy elküldenéd ezt az oldalt? Ezt a címet használd: